HVAD ER DEN 10-ÅRIGE REPARATIONSFORPLIGTELSE??

For Tefal betyder det meget at kunne reparere et produkt
i op til 10 år i hele Europa.


Det skyldes vores store engagement og interesse i at beskytte miljøet og bekæmpe mængden af unødvendigt affald.

Voir la vidéo

Tefal På din side...

Vores produkter er designet til nemt at kunne repareres, adskilles og samles igen.
Mange af vores dele opbevares separat
(40.000 referencer opbevares i Frankrig til Europa), så vi kan reparere efter behov og holde omkostningerne nede.

Tefals teknikere kommer med forslag til modifikationer baseret på feedback om brug for at sikre, at nye generationer af produkter er endnu nemmere at genskabe. Hver ny reference af et færdigt produkt er certificeret med mærkaten "kan repareres i 10 år".


10 år

Tefal har forpligtet sig til at beholde alle tekniske dele til stort set alle produkter i 10 år efter køb*.


5.7 millioner dele fordelt på 15,000 m2

For at sikre umiddelbar tilgængelighed af reservedele er halvdelen af lageret klar til de kommende år for produkter, der ikke længere produceres.


Det koster ofte mindre at reparere end udskifte et produkt, særligt pga. de lavere priser på reservedele (30% i gennemsnit siden 2012). En reparation ændrer ikke på nogen måde kvaliteten af et produkt og begrænser indvirkningen af affald på miljøet.

* Mere end 95% af de produkter, der blev solgt af Groupe Seb i Europa i 2016, kan repareres (hvoraf 22%, med undtagelse af maksimalt en eller to utilgængelige dele, kan repareres til en "rimelig" pris)

Tefal nær dig...

Den bedste service for dine produkter får du af professionelle fagfolk, der er uddannet af Tefal, som altid er på udkig efter en løsning, der forlænger brugen af produktet.
I dag arbejder mere end 6.500 autoriserede reparationseksperter sammen med dig for at sikre produkternes bæredygtighed overalt i verden, uanset hvilket land produktet købes i.

Klik på knappen for at finde dit nærmeste autoriserede værksted. Husk først at søge efter en løsning blandt de mange ressourcer i onlinehjælpen.

Find et værksted    Ofte stillede spørgsmål

6,500 professionelle værksteder

Nem REPARATION

Det er nemt at reparere

Ved et enkelt besøg på dit autoriseret værkstedkan den defekte del af dit Tefal produkt hurtigt udskiftes.

Dette hjælper med at garantere reparation af produktet ud over garantiperioden og mange år frem.

Reservedele og tilbehør med ét klik:

Med onlinetjenesten kan du også bestille reservedele og tilbehør direkte til dine Tefal produkter.


Bestil dele

3D-printgør reparationen let og forlænger brugen af dine produkter

For at sikre forsyning af plastdele gennem hele levetiden har Tefal siden maj testet de første produkter, der er repareret med 3D-printede reservedele.

Vi er i dag klar over, at der er tale om produkter, der fortjener et langt liv"
Alain Pautrot - VP Consumer Satisfaction Se interviewet