banner contact us
KONTAKT

2. Er dit apparat holdt op med at virke?

Dit apparat er inden for garantiperioden
Få det gratis repareret af en af vores godkendte servicecentre.

Hvis dit apparat ikke længere er inden for garantiperioden, er der 2 løsninger tilgængelige for dig:

  • Gå direkte til en af vores godkendte servicecentre, der vil byde dig velkommen og udføre en diagnose og give dig et tilbud på reparationen.
  • Hvis du foretrækker at reparere dit produkt selv, kan du købe dine dele og tilbehør i vores online tilbehørsbutik og konsultere vores online hjælp.

4. Vi kan kontaktes via em simpel webformular ved at oprette en sag.

Vælg venligst et relevant emne, udfyld formularen og send den til os. Vi svarer så hurtigt som muligt på henvendelsen.

Opret en sag eller kontaktformular

5. Ønsker du at kontakte os via telefon eller brev?

Groupe SEB Denmark A/S
Delta Park 37, 3. sal
2665 Vallensbæk Strand

Tel: +45 43 350 350
Vor kundeservice har åben mandag-torsdag
kl. 09:00-16:00 samt fredage kl. 09:00-15:30
Vores forbrugerservice/eftersalgsservice kan besvare alle dine spørgsmål vedrørende Tefal-mærkeprodukter og -tjenester. Tøv ikke med at kontakte os pr. telefon i de ovenfor nævnte åbningstider for callcentre. Uden for disse åbningstider kan du bruge vores kontaktformular, så vil vi besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Kun de oplysninger og kontaktoplysninger vedrørende Tefal-mærket, der findes på tefal.dk-webstedet, er officielle.
Dine personoplysninger behandles af Groupe SEB France for at gøre det muligt for os at besvare din anmodning om oplysninger eller dine spørgsmål. Du har ret til at få adgang til dine oplysninger og kan få dem rettet eller udøve din ret til at gøre indsigelse via denne formular eller ved at kontakte os på den adresse eller det telefonnummer, der er nævnt på denne side.