Hvad indebærer 15-årsreparationsforpligtelsen til en rimelig pris?

Fra 1. januar 2022 har Tefal forbedret sin reparationsforpligtelse ved at udvide tilgængeligheden af dele fra 10 til 15 år til den rigtige pris. Dette gælder nye produkter, der lanceres i 2022, samt produkter, der stadig er i produktion.

Med 96 % produkter solgt i 2021 under logoet "10-års reparationsforpligtelse" styrker Tefal sit engagement i hele Europa.

See the video

Tefal På din side...

Vores produkter er designet til nemt at kunne repareres, adskilles og samles igen. Med over 50.000 varer på lager gør vi alt for kun at foretage strengt nødvendige reparationer til lavest mulige pris.

Tefals teknikere udvikler produkter baseret på feedback fra markedet for at gøre nye generationer af produkter endnu lettere at samle igen. Hvert nye produkt analyseres systematisk for at gøre sig fortjent til etiketten "15-års reparationsforpligtelse til den rigtige pris".


15 år

Tefal har forpligtet sig til at kunne levere alle tekniske reservedele til næsten alle sine produkter i 15 år efter køb*.


8.3 millioner dele fordelt på 30,000 m2

For at sikre umiddelbar tilgængelighed har Tefal reservedele på lager til at dække behovene i de kommende år for produkter, der ikke længere fremstilles.


Det er ofte billigere at reparere et produkt end at udskifte det.
Ved at arbejde med prisen på reservedele og tilbyde "nøglefærdige" reparationer gør Tefal alt for at sikre, at reparationer bliver så økonomiske som muligt. Reparationen ændrer på ingen måde produktets kvalitet, når det repareres med dele, der er godkendt af mærket.

* Mere end 96 % af de produkter, der blev solgt af Groupe Seb i Europa i 2021, levede op til den 10-årige forpligtelse, der var gældende indtil 31. december 2021, og som blev erstattet af en 15-årig forpligtelse til den rigtige pris den 1. januar 2022. Reservedele kan stamme fra alternative teknologier.

Tefal nær dig...

Den bedste service for dine produkter får du af professionelle fagfolk, der er uddannet af Tefal, og som altid er på udkig efter en løsning, der forlænger brugen af produktet.
I dag er der mere end 6.200 autoriserede reparationsværksteder, som står klar til at sikre produkternes holdbarhed overalt i verden, uanset hvilket land de er købt eller bruges i.

Klik på knappen for at finde dit nærmeste reparationsværksted. Husk først at søge i vores omfattende supportsystem for at se, om du kan finde en løsning online.

Find et værksted    Ofte stillede spørgsmål

6,200 servicecentre

Muligheden for reparation ligger ligefor

Med et enkelt besøg hos dit godkendte reparationsværksted kan den defekte del på dit Tefal-produkt hurtigt udskiftes.

Det sikrer, at produktet kan repareres efter garantiperioden og bruges i mange år.

Du kan også bestille reservedele og tilbehør til dine Tefal-produkter direkte online.

Bestil dele

3D-print til kunne reparere dine produkter, så de holder længere!

I dag er mere end 3.000 produkter allerede blevet repareret ved hjælp af 3D-print.

Denne teknologi gør det muligt hurtigt at producere en del efter behov for at reducere lagrene med reservedele og øge deres tilgængelighed. Alle 3D-printede dele gennemgår en speciel proces for at kontrollere og sikre kvalitet og holdbarhed.

Vi er i dag klar over, at der er tale om produkter, der fortjener et langt liv"
Alain Pautrot – VP Consumer Satisfaction Se interviewet