Garantiperioden i Frankrig for hele Tefals produktsortiment er 2 år.
Tefals garanti (2 år) dækker kun ved brug i private hushold. For alt anden brug er den begrænset til den 1-årige kommercielle garanti. For at se garantibetingelserne for dit produkt skal du vælge et af produktkategori nedenfor.

Hvordan får jeg mit elektriske produkt repareret, når det er under garanti?

  • Hvis dit produkt er købt hos en forhandler af vores mærke: Tag produktet til en af ​​vores nærmest servicecentre hos dig, ved at klikke her, for at få en fordel af vores forpligtelse til at reparere.
  • Eller tag den med til det butik, hvor du købte den (eller kontakt din forhandler, hvis du har købt den online).

Hvordan får jeg mit el-produkt repareret, når det ikke længere er inden for garantien?

Garanti for små elektriske apparater til brug i hjemmet

Har du ikke fundet den ønskede information? Kontakt os

Din anmodning vedrører en artikel

Der er flere muligheder indenfor garantien:

  • Dit produkt er købt hos en forhandler af vores mærke: bring produktet tilbage til det butik, hvor du købte den (eller kontakt din forhandler, hvis du har købt det online).
  • Dit produkt er købt på vores hjemmeside: for at lette behandlingen af ​​din anmodning, send os venligst via vores kontaktformular:
    - Købsbevis
    - Et foto af dit produkt (indvendigt og udvendigt om nødvendigt)

Køkkengrej er ikke underlagt reparationer og kan derfor ikke repareres.

Garanti for kogegrej, ildfaste fade/forme samt trykkogere

Har du ikke fundet den ønskede information? Kontakt os

Garanti for tilbehør, reservedele, køkkenredskaber, drikkeopbevaring og opbevaringsbokse til mad

Har du ikke fundet den ønskede information? Kontakt os

Hvad er en international garanti?

Det er en garanti, der giver dig mulighed for at drage fordel af alle dens fordele, uanset hvilket land produktet er købt og bopæl, i alle de lande, der er angivet i ovenstående download.

Produktgarantiperioderne kan dog variere fra land til land. I dette tilfælde er det købslandet, der skal tages i betragtning for at kende garantiens varighed.

Vores reservedels- og tilbehørsbutik

Du kan bestille reservedele, downloade samlevejledninger eller se vejledningsvideoer.

Dette er den billigste løsning, men det kræver en del adskillelse og genmontering. I dette tilfælde er en gør-det-selv-reparation ikke garanteret.

Gå til tilbehørsbutikken

Hvad er den 15-årige rimelig reparationsforpligtelse?

Udgifterne til reservedele til en rimelig pris og tilgængeligheden af ​​et netværk af godkendte servicecentre er en del af vores 15-årige forpligtelse til reparation.

Låget på dit Tefal apparat lukker ikke længere og dit apparat er ikke længere dækket af garantien? Ingen grund til at købe hele apparatet igen! Du kan bestille coveret i vores tilbehørsbutik. På denne måde kan du nyde dit produkt i længere tid og naturen vil takke dig!

Udgifterne til reparationsdele samt tilgængeligheden af ​​et netværk af autoriserede servicecentre til at udføre reparationer er også en del af vores forpligtelse til at reparere vores produkter i 15 år til en rimelig pris.